Pages

Subscribe:

Labels

Friday, June 1, 2018

နဲဂွံစုတ်မလိက်မန် ပ္ဍဲ iOS 8, 9, 10, 11

အခိင်တ္ၚဲဏံ ပ္ဍဲ iDevice (iPhone, iPad, iPod)တအ် သီုဟွံဒးသ္ပ Jailbreak မွဲသာ် လိက်မန်ပိုဲ ချူဗှ်ကေတ်မာန်ပေၚ်ၚ်ရတုဲ ညးမသုၚ်စောဲ iDevice တအ် ဟွံစွံစအာရီုလ္တူ Jailbreak ညံၚ်ရဴအခိၚ်ကၠာတေံကွေံကွေံရ။ အခိၚ်ကိုပ်ကၠာတေံ လိက်မန်ပိုဲဂှ် ၜိုန်ရဗှ်သၟးမာန် ချူတက်ဟွံမာန်ကီုလေဝ် အခိၚ်တ္ၚဲဏံ သွက်ဂွံချူတက်မာန်ဂှ် ညးတၠကွတ် မာံသိုက်ဆာန် ကၠောန်ပ္တိတ်ကဵုကၠုၚ်မာန်ဣရ။ App လၟုဟ်ဏံဂှ် သ္ပပ္တံနူကဵု iOS 8 တုဲ စဵုကဵုစိုပ် iOS 11 ဂှ် စကာသုၚ်စောဲမာန်ပြေပြေပြံၚ်ၚ်ရ။

နွံပၟိက်သုၚ်စောဲမ္ဂး -

ကိုပ်ကၠာအိုတ် ဂြဲဖျေံကေတ် Mon Keyboard App နူ AppStore ဒၞာဲဏံ ညိ။



(ကိုပ်ကၠာနူဟွံဂွံစုတ်လိက်မန်ဏံဏီ လိက်တၞဟ်ဟ်မပ္တံကဵု Zawgyi တံစုတ်လဝ်နွံမ္ဂး အာပ္ဍဲကဵု Settings > General > Profiles & Device Management တုဲ ပတိတ်ထောံကၠာညိ။)

သွက်ဂွံစုတ်မလိက်မန် သွက်ဂွံဗှ်မာန်ဂှ် -

၁။ ပံက် Mon Keyboard App ဂှ်တုဲ သွက်ဂွံစုတ်လိက်မန်ဂှ် ဍဵုဒၞာဲ lnstall Mon Regular Font ဂှ်ညိ။ ဆက်ဍဵုကဵု Allow ဂှ်ညိ။



၂။ ဍဵုကဵု Install လ္တူဂှ်တုဲ ဖုၚ်ပိုဲဒုၚ်လဝ်ဂၞန်ပၞုက်နွံမ္ဂး ဗပေၚ်စုတ်ကဵုညိ။



၃။ ဍဵုကဵု Next တုဲ ဆက်ဍဵုကဵု Install ဂှ်ညိ။



၄။ ဆက်ဍဵုကဵု Install ပၠန်တုဲ ဍဵုကဵု Done ဂှ်မ္ဂး ကိစ္စစုတ်မလိက်မန်ဂှ် တုဲဒှ်အာရ။



သွက်ဂွံစုတ်ကောန်ဍေၚ် (Keyboard) ဂွံတက်လိက်မန်မာန်ဂှ်-

၁။ အာပ္ဍဲကဵု Settings တုဲ အာပ္ဍဲ General ဂှ်ညိ။



၂။ အာပ္ဍဲကဵုဒၞာဲ Keyboard ဂှ်တုဲ ဆက်ဍဵုကဵု ဒၞာဲ Keyboards ဂှ်ညိ။



၃။ ဍဵု Add New Keyboard... ဂှ်တုဲ ရုဲဍဵုကေတ် Mon Keyboard ဂှ်ညိ။



၄။ ဍဵုကဵု Mon ဂှ်တုဲ ပံက်ထောံ Allow Full Access တုဲ ဍဵုကဵု Allow မံက်တိုန်ဂှ်ညိ။



၅။ စုတ်လဝ်ကောန်ဍေၚ်တုဲဒှ်ရတုဲ သွက်ဂွံတက်လိက်မန်ဂှ် ဒၞာဲရုပ်ဂၠးတိဂှ် ဍဵုကဵုလအ်အ်တုဲ ရုဲကေတ် Mon ဂှ်မ္ဂး စတက်လိက်မန်မာန်ရ။



(သွက်ညးနွံပၟိက်သုၚ်စောဲလိက်သၞောတ် Unicode တအ်လေဝ်၊ ဒၞာဲစုတ် လိက်မန်ပ္ဍဲတၚ်(၁)လ္တူတေံဂှ် ရုဲစုတ်ကေတ် " Install AnontaMon Unicode Font " ဂှ်တုဲ သွက်ဂွံတက်လိက်ဂှ် သုၚ်စောဲ ttKeyboard ညိ။)

No comments:

Post a Comment